gaśnie silnik ,kontrolki szaleją 'spada napięcie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arcio94_99
    Classic
    • 2012
    • 4

    gaśnie silnik ,kontrolki szaleją 'spada napięcie

    Zamieszczone przez asthor
    wasze silniki nie maja tego modulu... tj AUM i AUQ, starsze generacje 1.8t natomiast jak najbardziej..
    Aaa,no to tego nie wiedziałem :roll:

    U mnie jest on na obudowie filtra powietrza od strony szyby-to tak informacyjnie :wink:
  • grzegorz30
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    gaśnie silnik ,kontrolki szaleją 'spada napięcie

    witam mam następujący problem podczas jazdy najpierw pojawiła się kontrolka abs potem poduszka,silnik zaczoł gasnąć ,potem pracował na wolnych obrotach,nie reagował na gaz,gdy wyłonczyłem silnik rozrusznik nie kręcił.Po odpaleniu z przewodów pracował w trybie awaryjnym podczas jazdy znów zaczoł szarpać zegary wariowały po czym wszystko mineło i w trybie awaryjnym dojechałem do domu.w garażu odpalał bez problemu i pracował w normalnym trybie,dodam jeszcze że podczas awarii podświetlenie tablicy działało na pół gwizdka jak by było przyciemnione.Macie koledzy jakies pomysły co jest nie tak?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz ładowanie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • grzegorz30
        Classic
        • 2011
        • 11

        #4
        Dziś odpaliłem auto niby wszystko ok. ale postanowiłem zajrzeć do bezpieczników nad akumulatorem okazało się że grzeje się czarny kabel pierwszy od lewej,a plastiki wokół są nadtopione,wiecie koledzy od czego ten kabel?czarny ale podłączony do + po jego odpięciu świeci się ładowanie ale gaśnie po przegazowaniu.

        Komentarz

        • mikele4
          Drive
          • 2010
          • 46

          #5
          Miałem podobne objawy . Okazało się że zamontowali mi reduktor od gazu w taki sposób że kabel prądowy się o niego przecierał. Mechanik który to zdiagnozował kazał mi dać na msze bo niewiele brakowało żeby się ten kabel zespawał z uchwytem reduktora i było by wielkie ognisko. Nie wsiadaj za kierownicę dopóki tego nie naprawisz .

          Komentarz

          • grzegorz30
            Classic
            • 2011
            • 11

            #6
            Witam ponownie byłem u elektryka,czarny kabel,który się grzał idzie od alternatora powodem grzania był słaby styk kabla z bezpiecznikiem ponoć standart w autach grupy ww,mikele4 masz rację u mnie też mogło być ognisko a niby taki banalny problem.Po naprawie jest ok.kabel nie grzeje elektryka wróciła do normy

            Komentarz

            Pracuję...